Acta.
LUGAR: C.C. CARBALHO CALERODIA: 14 DE OUTUBRO DO 2014 AS 20:00hrs.
ASISTEN AO REDOR DE 40 PERSOAS.
ORDE DO DÍA:
- PROPOSTA DE FORMACIÓN DE MESA
- LECTURA DA ACTA ANTERIOR
- ORGANIZACIÓN DA COORDENADORA E ASEMBLEAS
- PROPOSTA DE CRONOGRAMA
- CALENDARIO DE ASEMBLEAS DE BARRIO
- CONTINUIDADE DA ACTUAL COMISIÓN: BAIXAS E NOVAS INCORPORACIÓNS.
1. PROPOSTA DE FORMACIÓN DE MESA
Comeza a Asemblea coa proposta de mesa. A proposta da Comisión a mesa está formada por Miguel Castro e Paula Meizoso, estes propoñen que dúas persoas mais suban a formar parte da mesa, pero a falta de persoas voluntarias a Asemblea decide que co as dúas persoas propostas pola comisión é suficiente.
2. LECTURA DA ACTA ANTERIOR
3. ORGANIZACIÓN DA COORDENADORA E ASEMBLEAS
Unha persoa da comisión explica como foi a asemblea de Mareas na Coruña, explicamos que aquelas persoas que queiran saber mais do desenrola da mesma, busquen na web de Marea Atlántica.
Explicouse como se organiza a Comisión, os grupos de traballo nos que se divide a comisión e as persoas que os integran.
EXTENSIÓN: Persoas encargadas de preparar os calendarios das asembleas de barrio.
COMUNICACIÓN: Persoas encargadas de xestionar o correo electrónico, o blogue, de enviar comunicados e todo o que teña que ver coa comunicación a través de internet.
VOCEIRAS: As persoas que manterán a comunicación coa prensa. E falaran en nome da Marea Ártabra.
REDES SOCIAIS: Serán as persoas encargadas de divulgar polas redes socias todo o que teña que ver coa Marea Ártabra.
Explicamos tamén que dentro da Comisión xurdiu o debate de cal sería a formula legal para presentarse as eleccións municipais, entendendo que non era o momento do debate se lle propuxo a Asemblea que fora reflexionando das formulas legais, para iso se colgara no blog toda a información necesaria para abrir este foro de debate.
Neste punto abriuse un debate, do cal saíron recollidos unha serie de acordos que van redactados ao final desta acta.
No punto de organización da Coordenadora falouse tamén da creación de grupos de traballo, estes non se puideron concretar por falta de tempo no horario de peche do centro cultura.
4. PROPOSTA DE CRONOGRAMAExplicouse a proposta de cronograma:
A marea Artabra comezaría a forxarse cun MANIFESTO e unha ORGANIZACIÓN INTERNA, este obxectivos xa estaban cumpridos á hora de celebrarse esta II Asemblea.
O traballo que quedaría por empezar sería
5- CALENDARIO DE ASEMBLEAS DE BARRIO Neste punto explicouse a proposta da comisión de comezar xa coas asembleas de barrio, acordouse a proposta da comisión comezar por Recimil o vindeiro xoves día 23.
6. CONTINUIDADE DA ACTUAL COMISIÓN: BAIXAS E NOVAS INCORPORACIÓNS.
Acordouse, a proposta dunha persoa participante na Asemblea, que a Comisión seguise tal e como está conformada sempre que as persoas quixeran seguir e abrir esta Comisión a todas as persoas que quixeran participar, facendo pública a data e lugar de reunión da mesma, a través do blogue.
Coma suxestións saidos do debate que deuse na Asemblea se acordou que:
Convocar a Asemblea para o vindeiro xoves 30, a hora e lugar irá na difusión masiva que se faga da convocatoria.
Explicouse como se organiza a Comisión, os grupos de traballo nos que se divide a comisión e as persoas que os integran.
EXTENSIÓN: Persoas encargadas de preparar os calendarios das asembleas de barrio.
COMUNICACIÓN: Persoas encargadas de xestionar o correo electrónico, o blogue, de enviar comunicados e todo o que teña que ver coa comunicación a través de internet.
VOCEIRAS: As persoas que manterán a comunicación coa prensa. E falaran en nome da Marea Ártabra.
REDES SOCIAIS: Serán as persoas encargadas de divulgar polas redes socias todo o que teña que ver coa Marea Ártabra.
Explicamos tamén que dentro da Comisión xurdiu o debate de cal sería a formula legal para presentarse as eleccións municipais, entendendo que non era o momento do debate se lle propuxo a Asemblea que fora reflexionando das formulas legais, para iso se colgara no blog toda a información necesaria para abrir este foro de debate.
Neste punto abriuse un debate, do cal saíron recollidos unha serie de acordos que van redactados ao final desta acta.
No punto de organización da Coordenadora falouse tamén da creación de grupos de traballo, estes non se puideron concretar por falta de tempo no horario de peche do centro cultura.
4. PROPOSTA DE CRONOGRAMAExplicouse a proposta de cronograma:
A marea Artabra comezaría a forxarse cun MANIFESTO e unha ORGANIZACIÓN INTERNA, este obxectivos xa estaban cumpridos á hora de celebrarse esta II Asemblea.
O traballo que quedaría por empezar sería
ROLDA DE CONTACTOS, este proceso sería o proceso máis importante da Marea, será o proceso de acumulación de forzas co obxectivo claro de formar unha CANDIDATURA CIDADÁ, que entre no Concello de Ferrol, para transformalo, recuperando a dignidade da cidadanía.
Desta rolda de contactos, sairán dous eixos vertebradores da Marea, as MAREAS DE BARRIO e os GRUPOS DE TRABALLO.
Os contactos cos Barrios, desenrolaríanse da seguinte maneira:
2 - 3 persoas da explican a Marea.
2 - 3 persoas do barrio, inician o debate, recollen achegas e datos das persoas do barrio interesadas en participar da Marea,.
2 - 3 persoas da explican a Marea.
2 - 3 persoas do barrio, inician o debate, recollen achegas e datos das persoas do barrio interesadas en participar da Marea,.
5- CALENDARIO DE ASEMBLEAS DE BARRIO Neste punto explicouse a proposta da comisión de comezar xa coas asembleas de barrio, acordouse a proposta da comisión comezar por Recimil o vindeiro xoves día 23.
6. CONTINUIDADE DA ACTUAL COMISIÓN: BAIXAS E NOVAS INCORPORACIÓNS.
Acordouse, a proposta dunha persoa participante na Asemblea, que a Comisión seguise tal e como está conformada sempre que as persoas quixeran seguir e abrir esta Comisión a todas as persoas que quixeran participar, facendo pública a data e lugar de reunión da mesma, a través do blogue.
Coma suxestións saidos do debate que deuse na Asemblea se acordou que:
- Colgar na web as formulas legais de como presentarse as elecciones para comezar cun foro de debate cara ao momento de darse dito debate dentro da Asemblea.
- Temas para iniciar a campaña:
- “Ideas para transformar a cidade”
- “Qué cidade queres”
- “Qué queremos facer como Marea”
- Que é a hora e escoitar a cidadanía
- Ter claro que é o queremos facer, lle imos dicir a cidadanía que imos a entrar no Concello de Ferrol a transformalo.
- A publicidade da Marea ( convocatorias, etc) farase por todos os medios posibles para favorecer a participación da cidadanía.
- Non acaparar ámbitos que xa funcionan ( Sanidade, MMM, Comité Cidadá)
- Dar a coñecer á Marea, difusión, difusión e difusión.
- As reunións da Comisión serán aberta e publicas o lugar e hora das mesma.
- A participación cidadá debe de ser o referente de esta Marea.
- Os partidos politicos terán que decidir e asi manifestalo como queren participar dentro da Marea
- Esta Marea vai a transformar a sociedade, imos a garantir a participación cidadá e avanzaremos na relacion doa veciñanza.
- Debatir as duas proposta sobre grupos de traballo:
- Que os grupos de traballo sexan aqueles que polo interes das persoas da Asemblea vaian xurdindo
- Ou que os grupos de traballo sexan os mesmo que hai no Concello en forma de comisións.
- Que complementario aos grupos de traballo se fagan asembleas temáticas.